5e dag, Palm Springs

31 juli 2017 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Vanuit Dana Point, via Ortega Highway ( Highway 74 ), naar Lake Elsinore en verder via snelweg naar Palm Springs gereden. Een 3 kamer appartement gehuurd bij Desert Villa's in Palm Springs. In eerste instantie voor 1 dag maar later besloten om er een dagje aan vast te plakken vanwege het mooie weer en een lekker zwembad. Omdat het appartement een goede keuken heeft hebben we besloten om maar lekker thuis te koken ipv uit eten te gaan. In en land waar fast food nummer 1 is, is het toch wel lekker om af en toe zelf wat te koken. Terwijl de jongens zich vermaken in het zwembad doen Eveline en Arthur boodschappen bij de Albertson. Wat het weer betreft is het hier een stuk warmer,  al bij Lake Elsinore merken we dat het een heel stuk warmer is dan aan de kust. In PalmSprings is het 44 graden, iedere keer als je vanuit een koele auto, winkel of appartement komt moet je even omschakelen en wennen aan de hitte. Gelukkig is de luchtvochtigheid laag en is de hitte draaglijk. 's Avonds tot 11 uur bij het zwembad gezeten, want nachts blijft het nog altijd 35 graden warm.