13e dag, Grand Canyon

8 augustus 2017 - Grand Canyon North Rim, Arizona, Verenigde Staten

's Ochtends een ontbijtje met lekkere koffie en thee in een klein winkeltje in Kanab, buiten op het terras gezeten.

Vanuit Kanab, is het ongeveer 2 uur rijden naar de noordelijke kant van de Grand Canyon.

Zodra we het park binnen rijden zien we een kudde bisons grazen op een grote weide.

Uiteindelijk komen we bij de noordelijke rand van de Grand Canyon, het uitzicht is heel mooi. We doen een wandeling naar wat uitzichtspunten.

Daarna, heerlijke lunch van koude pizza van de vorige dag.

's Middags maken we een mooie wandeling ( Final Cape ) die voor het grootste gedeelte in de schaduw van het bos is en uiteindelijk beloond wordt met mooie uitzichten over de Grand Canyon.

Op weg terug naar Kanab, eten we in Jacob Lake. We konden kiezen tussen een uitgebreid menu in het restaurant of een simpel menu aan de bar. We kiezen voor het laatste.

Dan nog een hele rit terug naar Kanab, gelukkig hebben we een beter hotel geboekt. De mannen gaan nog even zwemmen in het zwembad en daarna snel naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl