7e dag, Joshua Tree National Park

2 augustus 2017 - Laughlin, Nevada, Verenigde Staten

Door Joshua Tree National Park gereden.
Uiteindelijk in Laughlin, Nevada in het Arcadis hotel een kamer geboekt. Daar aangekomen een goedkoop casino hotel gevonden. 45 dollard is mooi. Daarna naar get zwembad, maar helaas slecht weer en we zijn teruggestuurd.Dan maar eten bij de panda express. Best goed, wok met rijst of chaw mein. Lekker.
In het casino gekeken, maar kinderen moeten in beweging blijven, mogen niet stilstaan.
Volgende ochtend bij de ihop gegeten, international house of pancakes. Kai heeft een favourite, nl ihop. He loves the pancakes.
Daarna door naar de Hooverdam, vernoemd naar de 3e president. Mooi en enorm om te zien. Binnen te druk, dus maar niet naar binnen gegaan. Door naar Las Vegas. Circus Circus is ons hotel. Echt een circus met 8 banen, hele kermis, enorme gokhallen, zwembad, fitnessruimte en ga maar door. Je kijkt je ogen uit.In de avond de strip afgelopen, lang, veel bij gebouwd. We proberen naar Luxor te lopen, maar is te ver. The kids en ik ben moe. We gaan met taxi terug. Oh, ja we waren vandaag 16 jaar getrouwd.