8e dag, Las Vegas

3 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag Las Vegas. Eerst zwemmen en van de glijbaan.Tenminste Finn en Kai. Wij lekker lezen. Regen en dan is er evacuation. Iedereen het zwembad uit. Enorm hoeveelheid aan mensen, die het zwembad uit moeten. We kleden ons aan en gaan richting Freemont street. Waar het oude Las Vegas ooit is begonnen. We bekijken het oude gedeelte. De boys hebben ondertussen genoeg casino,s gezien. We gaan naar een shoppingmall. Daar kopen we sokken voor Sam,  The Lakers. We gaan naar Sears, Arrhur koopt twee shirts en Eveline een zonnebril. Ondertussen Henry bellen. Zij zijn ook in Las Vegas en we spreken af. Eerst eten. We gan naar een foodcorner. Daarna naar de auto. Finn wil naar een winkel om een polo te kopen. We roepen Arthur, maar hij hoortbhet niet, dit gebeurt vaker, we lopen naar de winkel. Daar willen beide boys een polo. We kopen dit. Arthur is ons kwijt en we bellen hem.
Daarna terug naar Vegas en we spreken af met Henry and family. We pro eren ergrns ietd te drinken, terrasje, maar is lastig. Uiteindelijk brlanden we in de Starbucks, kletsrn bij en drinken koffie. Daarna gaat ieder weer zijn  eigen weg. Leuk elkaar te ontmoeten in Vegas. Gezellig. Daarna lopen we terug naar het hotel. Morgen door naar Arizona.