9e dag, Las Vegas

4 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

2e dag in Las Vegas, na een matig ontbijt met vreselijke koffie in het hotel, gaan we eerst lekker bij het zwembad zitten. Maar eerst nog twee lekkere cappuccino van Starbucks....je moet alleen wel even geduld hebben voor ze alle andere klanten voor je hebben geholpen. Bij het zwembad aangekomen gaan Finn en Kai lekker Ven de glijbanen af alleen gaat het een beetje regenen....van alle plaatsen verwacht je dat dus niet in LAS Vegas midden in de woestijn. Als het dan ook nog gaat donderen moet iedereen het zwembad uit. Dus terug naar binnen....goede zaken voor de casino's en de horeca dus. Wij zijn toen naar down toen Las Vegas gegaan met Freemont street waar je leuke winkeltjes, straatartiesten hebt en natuurlijk ook de casino's.

Daarna, zijn we naar de meadows mall ( groot winkelcentrum ) gegaan en hebben wat shirtjes gekocht en een paar basketbalsokken voor onze buurjongen Sam die later deze maand naar Oostende vertrekt om daar bij de lokale profclub te gaan spelen. Ondertussen houd Eveline contact met Henry, die ook op weg zijn naar Vegas. Nadat we berichtje hebben ontvangen dat ze aangekomen zijn hebben we snel een hapje bij de Panda Express gedaan op de lokale foodcourt in het winkelcentrum.

Terug naar het hotel hebben we 's avonds, Henry, Corinne en hun twee zoons gezien. Uiteindelijk bij Starbucks wat gedronken want aan een bar mogen de kinderen niet zitten.